دانش پایه و درمان پیلونفریت
نوشته شده توسط : rshaole

دانش پایه و درمان پیلونفریتدانش پایه و درمان پیلونفریت

پیلونفریت - این یک بیماری شایع عفونت دستگاه ادراری است. این بیماری التهابی غیر اختصاصی کلیه علل باکتریایی، مشخص شده توسط ضایعات لگن کلیوی (pyelitis)، فنجان و پارانشیم کلیه. با توجه به ویژگی های ساختاری بدن زن پیلونفریت 6 بار در زنان شایعتر از مردان است.

روش های درمان طب غربی پیلونفریت:

1 انتخاب داروهای موثر بر علیه لبه جلو از میکروب، مانند کشت ادرار در مردان رخ می دهد، باید مواد مخدر برای مشاهده اثر غربال کردن. انسداد دستگاه ادراری و عفونت می شود (به عنوان مثال، سنگ های دستگاه ادراری، انسداد گردن مثانه، عفونت لگن خاصره، و غیره) باید بلافاصله حذف شود.

2، ابزارهای ضد میکروبی. معمولا طول می کشد روش ترکیب شده است. اما اگر بیماران را به مدت طولانی، ما باید در عوارض جانبی دارو تمرکز می کنند.

طب چینی و طب غربی دارای نقاط قوت خود را دارند.

طب غربی برای انواع نفریت، نارسایی کلیه، اورمی و دیگر بیماری های کلیه است که یک راه خصوص خوب نیست. در طب غربی معمولا از هورمون ها و دیگر داروهایی که برای درمان بیماری کلیه است. اثر شکست درمان، عوارض جانبی بیماری مصرف زیادی است پایین، بیماری ناپایدار، درد بیمار است، و آن خواهد شد بسیاری از عوارض دراز مدت تولید کند. برای درمان اورمی و نارسایی کلیه، استفاده طولانی مدت می تواند به کلیه ها و اندام های دیگر به تدریج آتروفی و ​​شکست منجر شود. در نهایت، پیوند کلیه، اما بقای محدود است.

طب چینی می تواند چنین مشکلاتی در بیماران را حل کند. در طب چینی، طب میکرو چینی Osmotherapy می توانید ترمیم آسیب کلیوی. این می تواند گردش خون ترویج، برای محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده. بیماران مبتلا به بیماری کلیوی اولیه، شما ممکن است این فرصت را به نصف بازگرداندن زندگی عادی داشته باشد.

اگر می خواهید به دانستن جزئیات از درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، به asya.yue@mail.ru ایمیل ما فرستاده شد، و یا اضافه کردن VK من (ها Asya یو). کارشناسان ما شما را مشاوره حرفه ای در اسرع وقت به من بدهید!





:: برچسب‌ها: پیلونفریت,دانش پیلونفریت,درمان پیلونفریت ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: